Pytania i odpowiedzi

Kliknij w wybrane pytanie, aby zobaczyć odpowiedź:

Czy wystawiają Państwo faktury?

Standardowo do zamówienia dołączony jest paragon fiskalny. Na życzenie osoby kupującej może zostać wystawiona faktura VAT - na firmę lub dla osoby fizycznej.

Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę, to w czasie składania zamówienia należy w kroku “Adres Dostawy” wybrać opcję “Proszę o wystawienie faktury VAT”. Jeśli dane do faktury są inne, niż dane zamawiającego, to należy wybrać opcję “Dane do faktury inne niż dane zamawiającego” i podać odpowiednie dane w formularzu, który się pojawi.

W przypadku stwierdzenia błędu na fakturze należy niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu.

Na fakturze są błędy. Co mam zrobić?

W przypadku błędu na fakturze należy niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu. W zależności od rodzaju błędu przyjmowana jest 1 z 3 ścieżek postępowania.

  1. Jeśli błąd dotyczy danych nabywcy jak nieprawidłowy NIP, adres, nazwa, to usuwany jest za pomocą noty korygującej. Prosimy o jak najszybsze przesłanie nam takiej noty, którą podpiszemy i odeślemy z powrotem.
  2. Jeśli błąd na fakturze dotyczy produktu (np. cena, ilość) wówczas prosimy o przesłanie ksera faktury wraz z opisem błędu. W takim przypadku wystawimy i wyślemy Fakturę Korygującą.
  3. W przypadku, kiedy błąd dotyczy nabywcy a dane są w całości nieprawidłowe ( np. faktura wystawiona na osobę fizyczna zamiast firmy) prosimy o niezwłoczne odesłanie faktury listem poleconym (priorytet). Prosimy również o dołączanie opisu błędu oraz prośbę o wymianę faktury na prawidłową. Ważne jest, aby podać dokładne dane do faktury oraz adres zwrotny.
Czy mogę otrzymać duplikat faktury?
Aby otrzymać duplikat faktury VAT prosimy o kontakt z obsługą sklepu. Duplikat zostanie wysłany na adres odbiorcy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub w formie pliku PDF do samodzielnego wydruku.
Co to znaczy, że produkt posiada baterie testowe?
Baterie testowe posiadają mniejszą pojemność niż normalne baterie kupowane w sklepie. Producenci wkładają je do produktów w celu prezentacji kilku wybranych funkcji w trybie "wypróbuj mnie". Po zakupie należy wymienić baterie na pełnowartościowe, w przeciwnym wypadku zabawka może działać nieprawidłowo.

O nas

Sklep istnieje od 2006 roku

W ofercie mamy ponad 8000 produktów

Jesteśmy na facebook Google+

Dowiedz się więcej »

Newsletter

Dowiedz się pierwszy o nowościach i promocjach w naszej ofercie

Jesteśmy na: Skąpiec.pl Opineo.pl
Płatności obsługuje PayU
Projekt JJ studio graficzne engine Alston.pl - sklepy internetowe, systemy CMS